Верховна Рада України ухвалила внести зміни до деяких законодавчих актів України, в тому числі до Закону України "Про захист прав споживачів" (далі - Закон), а саме статті 19 Закону.
Так, в частині 2 статті 19 розширено перелік інформації, ненадання якої або надання неправдивої або неповної, вважається введенням в оману споживача. Частину 3 статті 19, пунктами 9-16 і внесеними змінами до пункту 4, доповнено переліком форм підприємницької практики, які вводять в оману.
Також були внесені поправки в поняття "некоректної бізнес-практики"
Неправомірним використанням ділової репутації суб'єкта господарювання визнаються: неправомірне використання чужих позначень, рекламних матеріалів, паковання; неправомірне використання товару іншого виробника; копіювання зовнішнього вигляду виробу іншого виробника; порівняльна реклама, якщо в такій рекламі порушені вимоги законодавства України про рекламу , про захист від недобросовісної конкуренції або таку рекламу можна кваліфікувати як нечесну підприємницьку практику
Для ознайомлення з повним текстом документа перейдіть за посиланням нижче
Цей Закон приніс чимало змін у систему законодавчих актів і додав уточнення до деяких пунктів.